17 augusti 2011

Steg för steg.











Betar jag av. alla måsten. som ska hinnas innan
måndag. då börjar allvaret.
både för mig och lillan.
det är mycket nu. det onda vill slita bort.
ta bort. rycka upp. min blomma från grundtrygghet.
syskon. ja allt..
jag ska hinna massor. innan måndag. och.
skolbänken.

annars. helgen som var.
en sån där helg
när jag en dag bara är halv.
men det gick bra. tack vare kär vän.
tack L.
loppis och titta på fina bilar.

finns några bilar jag vill ha.
och de är.
pv. raggarbil. helst en cadillac 59a, men det går bra med någon annan också.
tänk den cadillacen med tillhörande husvagn!
va? hade inte det varit höjden av coolhet :)
amazon eller en päronhalva.
så nu vet Gud detta.

positiva saker hända också.
jag är glad. lite nervös
och förväntansfull.
hoppas. hoppas.

Inga kommentarer: