7 augusti 2011

Se så härligt!




tyvärr lite suddig bild. detta är loftet på den ena lilla ladan. finns tre byggnader till. två lador och en tillbyggnad. där är de större sakerna och mattor. och en av de ladorna har också loft. jag hann inte gå i mer än en av de för den lilla blev ledsen. och då kan jag säga att ledsen var ett milt ord :P en svettig Ica lämnade stället.







































och ooo så härlig morgon det blev idag!
en regnig söndagsmorgon.
tack min lilla älskade blomma.

tror du visste att det var vår sista
mysmorgon innan innan allvaret börjar imorgon.
så långa mysmornar blir det inte
förrän helgerna nu.

sju vaknade vi. lillan fick välling.
sen gick vi inte upp förräns efter två timmar!
vi halvsov. mös. jag kramade henne hårt med
båda armarna. vi låg nära nära.
lite längre ifrån. två dm som längst.

hon låg på tvären. över kudden. på mig. i sked.
en liten 14 månaders bäbis kunde ligga kvar
i två timmar.
det gör en liten mammas själ glad.

när ska det sluta regna egentligen?
vi som ska på uteloppis idag
och ett annat inneloppis.

go söndag till er. nu ska vi
krypa ner under täcket igen
och sova förmidda.

Inga kommentarer: