3 april 2012

Hon åkte.

Hej då min lillasyster.
Hon packade väskan. Den stora.
Och åkte. Igen.
Till London och kärleken.
Vi kommer och hälsar på dig. Ja sannerligen det måste vi och det måste bara gå.
Huj så spännande!

Vacker.
Vi saknar dig redan.

Frulle.
Skynda dig mamma jag är hungrig! :)

En bukett ranunkler till min
stora flicka.

Min favoritblomma av en anledning.
och sen är den ju himmelsk ljuvlig också.

Ranunculus på latin = Liten groda :)



Jag och alla flickorna.
En vacker liten ranuncel :)


Mmmmm... Härlig frukost.

2 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

Åå dina fina flickor och du! önskar jag hade fler flickor nu :) men huu..inte tänka så, jag skulle aldrig orka :) och ranunklar - älskar dem jag med ***

kramar Lycke

lillaicaica sa...

hihi.. vänta ett år till när den lille har blivit större då orkar du nog med en till ;)
ranuncler ja.. de är så romantiska!
kram, Ica