9 april 2012

Otippat trevligt.

Vill börja med att säga ursäkta för
dålig bildkvalité!
Linsen är sönder i kameran och den är
fortfarande inte lagad pga av
att de som skulle laga den inte såg
rödsticket???!!! Sicka nötter.
Såå imorgon ska den in på lagning. Igen.
Och jag kan ju självklart inte
låta bli att att ta bilder.
Trist att glo på dåliga bilder. Jag vet.





Snyggare frys får man leta efter!!!
Men där går ju gränsen.
Av vad jag kan asa med hem haha.
En fik och snack med syrran :)


Fynd. Fina tavlor.




Vi åkte på loppis.
Ett oplanerat och otippat sådant. Som dessutom bara ligger någon kilometer från byn. I en stor gammal lada. På loftet är det bara stolar och fik. Hembakt som dessutom är gratis. Trevligt är också att de som har loppisen är helmysiga. Öppet första och sista söndagen i månaden. Jättefina saker och okej priser! Herregud jag tror jag kommer vara utbränd när sommaren är slut med tanke på alla loppis jag ska på. Ute och inneloppis. Jag har också vikt tranor idag av en gammal atlas från 52. Malva vek också hon knycklade ihop pappret så fint J

Inga kommentarer: