3 mars 2012

En speciell dag :)










Lillan säger. Mammaaa, sådär gulligt,
ja, säger jag. Älskar diiig säger hon.
Jag älskar dig min lilla älskling säger jag och mitt hjärta smälter tusen gånger om. herrejösses så fint.

Dagarna rullar på i rasande fart
och jag är tröttare än någonsin.
Men just i dag är det ingen vanlig dag för det är storasysters födelsedag!
Idag för 21 år sen kom hon ut ännu
fortare än dagarna går :)

Grattis!!! Från mamse och lilla gumsan.
Vi saknar dig så mycket.
Hoppas du har det bra där långt båtta i austalien varenda minut.
Vi älskar dig. Skynda dig hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

såja då var ryamattan på plats ser jag, strålande/Häls från Trean

lillaicaica sa...

hehe, ja eller hur blev det bra :)
du har det bra på trean du. den som ändå hade fått bli placerad där!