9 mars 2012

Då Gud skapade världen var han redan trött. Det förklarar mycket.


Jag har visst slarvat med dammningen.

Får hjälp av lilla gumsan med evighetsdisken.

Snart är vi i flygeln och då ska jag stå
här och kika på min sommarstuga :)

Jag älskar fågelkvitter.
Och vad gör man åt det då. Jo ser till att skaffa sig fågelkvitter året om.
De sjunger så fint. Johnny och June.

Så vackert.

Kasta småsten på mamse det är kul. Då kiknar hon nästan av skratt när jag busar med henne.

Tänk att hon är min <3



Jag hinner inte med just nu. Tröttare än tröttast. Lillan blev sjuk i två dagar och det blev nästan som en räddning. Jag fick ett andrum. Ja, att hinna med massa saker då.
Såsom att städa, tvätta, bära ner och upp saker från källaren och jag hann börja prismärka lite kläder.
På måndag är ett arbete klart iallafall och jag får chans att hinna med att börja med ett annat.
Min kommande hemmaloppis.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt vettig sommarstuga!
Häls från tresn

lillaicaica sa...

hihi ja men eller hur! :P

fiffi sa...

Visst är det fantastiskt att ens barn och evig kärlek just valde "mig" som mamma. Förstår dina ord "tänk att hon är min"

till-vidas-ara sa...

Hej fina! vilka underbara vårliga bilder här !!! vilken fin John Blund..och den där sommarstugan..WOW...menar du att det där huset är sommarstuga till er?
datorn har varit kraschad här några dar men nuhar mannen installerat om den så ..puuuh, så skönt att vara tillbaka! om din fråga! ska kolla upp det där så fort jag får tid. minns inte på rak arm, men jag tror allt finns när du går in och ändrar i bloggens uppbyggnad vad det nu hette..där man flyttar om saker, eller om du trycker på verktygsknappen...ska kolla som sagt :)

kramar i solen, Lycke

lillaicaica sa...

Hej Lykke! hihi nä inte ännu är det fina huset vår "sommarstuga" jag tittar på det genom fönstret i min dotters hus. de bor i den högra herrgårdsflygeln. jag har inte riktigt än frågat ägaren till gården om jag och lillan kan få bo där i sommar :P men tror nog att vi får nöja oss med att vara i den högra flygeln.
jag vet bara att ingen bor där. det finns bara möbler där. och det hade varit såå kul att bara få gå in och titta. tiden har nog stått stilla där inne. länge....
de håller på att renovera lite.. skulle vilja vara med varenda minut och se vad de kastar :I
jobbigt med kraschad dator! och vad snällt om du vill kolla hur man gör.. jag har kollat så många ggr.. jag hittar inte. kram!