30 november 2011

Paket







Hej min storasyster! ser du hur jag växer?
jag är en stor kicka nu.
pratar en massa gör jag nu också. vår mamma säger att jag tjabbar och hon skrattar ofta åt mig.
"min mamma" ;)

paketet har kommit fram! åh vad jag vill att
tomten ska komma nu!

mamse är också så stolt över den där
blomman. hon säger att det är en Malvablomma.

den sista bilden är vår mamse när hon va liten kicka. visst är vi lika på dessa bilder?
hon säger att hon är fruktansvärt glad över det.
äntligen säger hon :)

jag vill busa med dig. kom hem. du och D ni får bo i mitt rum!
snart ska jag ha ett lucialinne på mig och sjunga lussesånger på dagis.
tror vår mamma kommer gråta då.
pusspådatorskärmenfrånlillasyster.






1 kommentar:

Josefin sa...

Du är allt den sötaste!! Vilken fin jacka du har!! Inte länge kvar nu till tomten kommer hoppas du gillar din julklapp, det var tydligen årets julklapp!:) åhh jag vill med gå på luciatåg!!! Bäst att mammi tar mycket bilder så jag också få se! Pussar och kramar till min mamma och min älskade lilla kicka!:)