13 november 2011

Helgen i bilder

Vi började med loppis!

Hittade tre söta fat. Nu har jag fyra.

Vilken fin smålandsbonad jag hittade.
är man tant så är man :)

Men hörrni! vilket fynd. den är ju såå snygg!
som en Cadillac 59a.
jag är kär. i den.
"Jalusi"
J H Fabrikerna Sävsjö.
Triett burkarna har jag i källaren.
Har inte plats till alla fina ting.

Blomman leker med sin nya väska som hon fick
av släktbarnen i Sundsvall. tack!

Vi gick på kalas. Min blomma vägrade ha sina
nya svarta lackskor på sig.

Presenten. hoppas den smakade.

Kalasmat. vi åt till vi höll på att spricka

Bennyböckerna har vi läst. Många gånger.
Beenyy Beenyy säger hon.

Lilla sötknopp sover sött.
och vi har vilat tillsammans på dagen.
bästa jag vet.

Huseby slott. fin julmarknad var det.

Här sitter vi och visar upp våra nya mössor
som vi köpte på julmarknaden.
Fin helg. och jag lovar.
jag har njutit av var sekund :)

Inga kommentarer: