6 november 2011

Höstmys




Höstmörkret. tända ljus. det är mys det.

Längtan saknad oro. nytt ställe.
okända folk. stackars stackars min blomma.
är de snälla vid henne?
snart pratar hon. då får jag veta.
ikväll är ordningen
återställd igen. då är blomman
precis där hon ska vara.
HEMMA
åh vad jag ska krama om.


April. meddelande J idag. mitt älskade barn... april. april alltså. det är länge dit..
och en jul utan tussan. vem ska styra upp allt
och vara tomte nu?
vi saknar dig så. alla.
en dröm hade varit. att ta med blomman på
ett plan och flyga till Thailand eller Bali
och möta upp dig. visst hade det varit kul?




2 kommentarer:

Joosefin sa...

Kom hit!!:) det tycker jag hade varit en underbar idee!!! saknar er med som bara den!!<3

lillaicaica sa...

kom du hem istället! tortillasen är snart klar :) kramar om