14 juli 2011

Bry sig

































tänk att den som skulle bry sig mest om mig förutom min mamse då såklart.
hon bryr sig mest och det är jag jätteglad över. min mamse.
den som bryr sig minst. brydde sig inte om mig när jag låg i magen.
när jag skulle komma ut.
när jag hade kommit ut.
den personen frågar fortfarande inte hur jag mår.
jo ett påtvingat måstefråga vid tillfällena.
på ett år och snart två månader har jag inte hört något
från min pappa.
hur mår jag?
vad gör jag?

den personen kommer ångra detta agerande bittert en dag.
jag bara vet.
men jag vet också hur omänsklig denna personen är.
därför är det inte alls så säkert att denna någon inte ens kommer ångra.
en sak är iallafall säker.
det är vad min lilla blomma kommer säga och tycka om
detta när hon blir stor nog att förstå.

jag älskar min blomma. mitt syre.

Inga kommentarer: