14 juli 2011

Avis






































på de idag som ska kolla på morrissey. jag hade bokat direkt om det hade
varit på sofiero. just nu kan jag ångra, varför jag inte bokade ändå.
men jag vet att jag då tänkte att det inte var så bra att ta med en ettåring
till sundspärlan. för litet på något sätt. tänkte att om han pratar mellansnack
och det är tyst om lillan just då är ur balans och skriker i högan sky att
då hade det hörts över alla :)
jag får istället minnas när jag såg honom sist. på roskilde. solen sken.
han var glad på scen och jag med. tårar rann på min kind när han
började sjunga first of the gang to die. sorglig titel men så bra låt!
älskar introt och melodin jag blir glad.

för tillfället känns det ändå lite skönt att jag inte bokade med tanke
på vädret och att jag just nu har migrän.
får bli en mysdag istället helt utan måsten.
träffa en vän och prata. lillan ska då leka med sina twinskompisar hennes pojkar.
och det bästa av allt. min klänning har kommit. och jag kommer bli så fin.

Inga kommentarer: